Thursday Feb 09, 2023

Podcast #7 // Sport en Onderwijs

In deze raadscyclus stonden twee grote stukken op de agenda. Het 'koersdocument sport & bewegen' werd tijdens de raadsvergadering unaniem aangenomen en in deze aflevering van Gemeentepraat leggen we graag uit waarom dat goed nieuws is. Daarnaast was er bij de commissievergadering veel te doen rondom de basisscholen in Budel-Schoot en Budel-Dorplein, ook dat komt deze aflevering aan bod.

De nieuwe visie op het sportbeleid in Cranendonck had er eigenlijk al moeten liggen, daarover zijn Jordy Drieman en Willem Swinkels het eens. Maar toch heeft het lang geduurd. De VVD diende zelfs een motie in om het waterveld bij Hockeyclub Cranendonck vervroegd te realiseren. En rondom de basisscholen in Budel-Schoot en Budel-Dorplein is veel onrust, ondanks een duidelijke uitspraak van Skozok om deze scholen samen te voegen. De onrust werd mede veroorzaakt door een persbericht van de gemeente. Maar wie gaat nou waarover?

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

Copyright 2022 | All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320