Saturday Jun 04, 2022

Podcast #1 // Verkiezingen... En dan?

In veel gemeenten waren de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022. In de weken ervoor kon je niet om de deelnemende partijen in jouw gemeente heen, maar daarna werd het stil. Ook in Cranendonck. Gebeurt er dan niets? Integendeel! Vrijwel elke doordeweekse avond waren de partijen in de weer met overleggen, onderhandelen en schrijven. In de meeste gemeenten wordt dan ineens een nieuw college van B&W gepresenteerd en volgt er ook een plan de campagne voor de komende vier jaar.

Zo ook in ons mooie Cranendonck. Jordy Drieman en Willem Swinkels leggen in deze aflevering van gemeentepraat uit wat ze nou eigenlijk allemaal gedaan hebben in de afgelopen weken en wat het uiteindelijke resultaat is.

Comments (3)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

Inmiddels staat hij online! 👍🏼

Saturday Jul 09, 2022

rcadtfys

Wanneer komt de nieuwe aflevering (juli)? Zin in 👍😁

Thursday Jul 07, 2022

rcadtfys

Geweldig idee! Ga zo door! Tip: misschien een YouTube channel maken. Evt met alleen audio. Is toegankelijker dan spotify of deze app.

Thursday Jun 09, 2022

Copyright 2022 | All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320